Pracovní místo ( Koordinátor/ka poprodejních služeb ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
pracoviště Hulín
- Naplň práce: komunikace se zákazníkem, nákladová kalkulace servisních akcí, stanovení ceny pro konkrétní servisní případy, organizační zajištění a řízení servisní zakázky, administrativní podpora techniků, reporting výsledků oddělení
- Požadujeme: min. SŠ vzdělání, práce s PC (MS Windows, MS Office), anglický jazyk úroveň B2, organizační dovednosti, prozákaznický přístup, zkušenosti z administrativy, analytické myšlení, uživatelská znalost ERP systému (SAP, IFS atp.) výhodou
- Benefity: pružná pracovní doba, zvýhodněné volání až pro pět telefonních čísel, příspěvek na penzijní připojištění, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, bonusy/prémie, dovolená navíc. Nástup možný od 1.4.2022
- Kontakt telefonický Po-Pá, 8:00-14:00 hod. nebo své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: katerina.pospisilova@toshulin.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice, o kterou se ucházíte.