Pracovní místo ( Asistent/ka obchodně-technických pracovníků ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nabídky pouze písemně s profesním životopisem na e-mail: hr@esosostrava.cz
Vybraní uchazeči budou pozváni k výběrovému řízení. V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla ve výběrovém řízení dána přednost jinému kandidátovi
Náplní práce bude
- Získávání podkladů pro nabídky od, techniků, subdodavatelů - koordinace nabídek
- Zpracování, vyhodnocování a ukládání nabídek
- Konzultace vypracovaných nabídek s OTP
- Zpracovávání zakázkových listů, doplnění cen
- Sledování a obvolávání zaslaných nabídek, evidence záznamů a předávání OTP
- Analýza údajů ohledně realizovaných a nerealizovaných zakázek
- Zodpovědnost za vypracování, vyplňování a uložení technických nabídek
- Obvolání stávající i nové potencionální zákazníky s nabídkou produktů ESOS Ostrava, s.r.o.
- Zajišťování schůzek OTP
- Vyhledávání nových zákazníků pro potřeby OTP
Požadujeme: úplné středoškolské vzdělání technického směru, ŘP skupiny B, znalost práce na PC - psaní hmatovou metodou, organizování a plánování práce, základní znalost AJ, telefonická komunikace
Výhoda: práce v informačním systému PREMIER, technické myšlení
Zaměstnanecké výhody:
- stravenkový paušál, služební notebook, služební telefon
- pracovní doba 6: 30 - 15:00
- výhodné mobilní tarify i pro členy vaší rodiny
- vzdělávání a jazykové kurzy
- akce pro zaměstnance
- roční odměny
- 2dny sick days
- možnost zapůjčení firemního vozidla k soukromým účelům
- vitamíny
Nástup ihned nebo po domluvě