Pracovní místo ( asistent/ka ředitele importu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
zajišťování nákupu vymezeného sortimentu, provádění výběr. řízení, vystavování objednávek, potvrzování faktur, kontrola smluvených podmínek při dodávkách, řízení sklad. zásob, komunikace s obchod. partnery, evidence podstatných dokumentů, příprava dokumentů k fakturaci, reportování, schvalování nákupů a výběr. řízení, komunikace s jinými středisky, zajištění transportů, zkušenosti z oblasti nákupu, obchodu, logistiky výhodou, odolnost vůči stresu, pečlivost, chuť vše dotáhnout do konce, práce s PC (znalost MS Office, programu MONEY, psaní všemi deseti), znalost AJ (NJ výhodou), práce v malém týmu, výborné organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, schopnost analytického myšlení a nadhledu, zodpovědnost, rozvážné profesionální jednání, ekonom. myšlení, práce v zajímavém oboru, zaměstnanecké benefity, kontakt e-mailem