Pracovní místo ( Asistentka vedení společnosti ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
1. kontakt e-mailem.
Nabídky pouze písemně s profesním životopisem na e-mail: hr@esosostrava.cz
Vybraní uchazeči budou pozváni k výběrovému řízení. V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla ve výběrovém řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Náplň práce:
- zajištění interního chodu společnosti (revize, školení, pravidelné prohlídky…)
- správa a odpovědnost za aktuálnost dokumentace a směrnic dle norem ISO 9001 a 14001
- jednat jménem společnosti s úřady a se spolupracujícími externími firmami
- zasílání poptávek a objednávek pro potřeby firmy
- plnění operativních úkolů vedení společnosti
- vedení personální agendy
- zajišťování školení pro zaměstnance
Požadujeme:
SŠ/VŠ, psaní hmatovou metodou, komunikační a prezentační dovednosti, organizační schopnosti, odolnost a vytrvalost, samostatnost, časová flexibilita, znalost práce s PC (MS Office, Premiér výhodou), zkušenosti s vedením dokumentace ISO 9001,14001, řidičský průkaz sk.B.
Nabízíme:
možnost profesního i osobního růstu, motivující hodnocení podle výkonnosti a kvality odváděné práce, zaměstnanecké výhody. Pracovní doba 6:30-15:00 hod.
Zaměstanecké výhody:
- stravenkový paušál, služební telefon
- výhodné mobilní tarify i pro členy vaší rodiny
- vzdělávání a jazykové kurzy
- akce pro zaměstnance
- vitamíny
Nástup ihned.