Pracovní místo ( Marketing-Product Manager ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
zodpovědnost za tvorbu a realizaci komunikační strategie společnosti, obsahovou stránku firemní prezentace (informační materiály, emailing, push notifikace, sociální sítě), Kupi Magazín a mobilní aplikaci, spolupráce s PR Seznamu, navrhování marketingové kampaně Kupi.cz a obsahové spolupráce s klienty napříč kanály, dohled na jejich uskutečnění, příprava a plnění marketingového plánu, reporty, spolupráce s týmem vývojářů, administrátorů, designérů a šéfredaktorkou Kupi Magazínu a produktovým manažerem, starost o menší až středně velké projekty, bezchybn¨á znalost ČJ a zkušenosti s content marketingem, AJ výhodou, týmový duch, aktivní řešení problémů, smysl pro organizaci, plánování a odhodlání dotáhnout úkoly do konce, pozitivní přístup, samostatnost, odhodlání se učit, porozumění potřeb napříč týmy, zkušenost s webovými projekty, základy projektového managementu, a s tím související odpovědnost za plnění timingů, zkušenost s komunikací s uživateli, možnost home office, budget na vzdělávání, občerstvení na pracovišti, plně hrazené stravenky, sick days, přátelský kolektiv, kontakt e-mailem