Pracovní místo ( Manažer(ka) provozu, personalista(ka) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadujeme:
znalosti nebo zkušenosti v oblasti fundraisingu, profesionální jednání a vystupování, samostatnost
znalosti obchodní korespondence, výborné komunikační schopnosti, základní právní povědomí,
kritické a asertivní jednání, ekonomické a obchodní myšlení a obchodní dovednosti, loajalitu,
znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint ), koncepční myšlení, systematičnost i kreativitu,
samostatnost, ochotu dále se vzdělávat a rozvíjet svůj potenciál, proaktivní přístup, povědomí/zkušenosti s projektovým řízením , řidičský průkaz skupiny B (výhodou), týmovost,
vysokou míru flexibility, schopnost vedení týmu ke změně
Nabízíme:
Možnost profesního růstu, služební telefon, finanční podporu ve vzdělávání, supervize, dovolenou navíc a další nadstandardní benefity (zdravotní volno, home office, právní podporu … ).
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním motivačního dopisu (v rozsahu 1 strany A4), strukturovaného životopisu a dokladu o vzdělání nebo absovování kurzu do 1.11.2021 na e-mail: vyberove.rizeni@kappa-help.cz
Poznámka: zaslání uvedených dokladů je podmínkou pro zařazení do výběrového řízení