Pracovní místo ( SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Naše společnost DPT, s.r.o. se sídlem v Nymburce, která provozuje obchodní značku DATONET, patří mezi přední poskytovatele internetu v regionu. Na trhu rozhodně nejsme nováčky, můžeme se pochlubit dvacetiletou historií v oblasti telekomunikací a IT.
Aktuálně hledáme SPECIALISTU/KU ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Co bude Vaší prací?
" Budete v kontaktu s našimi zákazníky - budete je informovat, přijímat jejich požadavky, řešit jejich problémy, domlouvat termíny realizací apod.
" Budete spojkou - požadavky od zákazníků předáte kolegům technikům a nazpět
" Práce s interním informačním systémem
" Budete připravovat zákaznické smlouvy a další dokumenty
" Budete administrativní podporou technického oddělení
Co byste měl/a umět/znát/mít?
" Vystudovanou SŠ (ekonomika, elektro, telekomunikace apod.)
" Radost z práce v kolektivu a v prostředí neustálé komunikace se zákazníky
" Schopnost empaticky naslouchat zákazníkům a rozpoznat jejich potřeby
" Schopnost hledat řešení, nikoliv důvody, proč "to nejde"
" Na uživatelské úrovni používat kancelářský software
" Zájem a orientace ve službách elektronických komunikací výhodou, nikoliv podmínkou
A jaký/á byste měl/a být, aby se nám společně dobře pracovalo?
" Schopnost zachovat chladnou hlavu a pracovat s rozmyslem
" Spolehlivost, odpovědnost a samostatnost při řešení úkolů
" Proaktivní při řešení problémů
" Velice pro-zákaznicky orientovan/á
Co za to nabízíme?
" Práci podle jasných pravidel a podmínek - nejde o žádný "free style"
" Důkladné zaškolení zkušenějšími kolegy
" Přátelskou atmosféru - pohodový tým a šéfa, který (poku