Pracovní místo ( FACILITY MANAGER ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
V BC Logistics, s.r.o. hledáme posilu na pozici facility managera. Nový kolega bude vést menší kolektiv a zajišťovat činnosti související se správou majetku firmy. Vaše hlavní úkoly budou:
- delegování činností a odpovědností mezi kolegy
- revize stavu současných projektů a navržení možných řešení pro jejich úspěšné dokončení
- zajištění kvalitního provedení výběrových řízení na dodavatele materiálu a realizačních firem
- dohled nad dodržováním legislativních požadavků ke stávajícím i novým projektům
- snaha vytvořit efektivně a pružně fungující tým pracovníků správy majetku
Očekáváme, že budete ovládat základní procesy týkající se správy majetku - zajišťování hladkého průběhu a včasného dokončení stavebních projektů, orientace v technické dokumentaci, komunikace a spolupráce s příslušnými orgány státní správy, projekčními nebo dodavatelskými firmami a s dalšími zainteresovanými stranami. Dále budete dohlížet na řešení stavebních projektů z technického i ekonomického hlediska. Součástí vedoucí pozice jsou také činnosti spadající do liniového managementu vč. základních personálních procesů.
Požadujeme:
- SŠ / VŠ vzdělání v oboru
- Praxi min. 5 let na podobné pozici
- Zkušenosti s vedením lidí
- Schopnost zorganizovat běžné i specifické činnosti oddělení
- Profesionální znalost platných vyhlášek, norem a platné legislativy
- Uživatelská znalost práce na PC
- Schopnost zajistit realizaci projektu od začátku do konce a s viditelnými výsledky
- ŘP sk. B, ochotu cestovat
Zaměstnanecké výhody:
- ohodnocení odpovídající zkušenostem
- Zázemí stabilní české firmy
- Mobilní tel