Pracovní místo ( TEAMLEADER/KA TÝMU CALL CENTRA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici TEAMLEADER/KA TÝMU CALL CENTRA
Do našeho call centra v Mostě hledáme TEAMLEADER/KU TÝMU CALL CENTRA pro volání kampaní České spořitelny a.s.
Pracovní zaměření:
- řízení svého týmu cca 10 telefonních operátorů v call centru, neustálý přehled o celkovém dění na projektech
- dohled nad hovory a zpracováním, v případě potřeby pomoci na lince, komunikace s operátory a vedením společnosti, zpracování reportů, výsledků a docházky, náslechy hovorů, přímá komunikace s klientem a zadavatelem projektu, školení nových uchazečů
- pozice je přímo podřízena vedoucímu call centra
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání, předpoklady pro výkon vedoucí pozice, spolehlivost, loajalita, nasazení a nadšení pro práci, organizační a řídící schopnosti, rozhodnost, odpovědnost, flexibilita
- znalost bankovních produktů - výhodou
- znalost MS Office, zejména MS Excel
Nabízíme:
- HPP, mzda 25.000,- Kč + bonusová složka, telefon, notebook, stálou pozici s možností rozvoje, možnost pracovat na zajímavých projektech, plnou podporu společnosti
V případě zájmu zasílejte své životopisy na e-mail: milan.stria@databuilding.cz, tel.č.:775 863 456
VHODNÉ I PRO OZP!