Pracovní místo ( Customer Service Representative/ Operato ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Úkoly / Odpovědnosti:
oPoskytovat zákaznickou podporu první úrovně prostřednictvím telefonu a e-mailu
oZpracovávat a dokumentovat hlášené dotazy, problémy a jejich řešení opakovaně použitelným způsobem v lístcích SAP CRM7 a zpracovat žádosti o přijetí obchodníka a jejich ukončení
oDotazy podpory týkající se fakturace a vykazování poplatků pro zákazníky a interní zúčastněné strany, údržba údajů o příjemcích faktur
oVytvoření pomocného materiálu ve formě častých dotazů, příruček, rychlých průvodců
Kvalifikace / požadované dovednosti
oJazyky: psaná a mluvená němčina a angličtina
oPředchozí pracovní zkušenosti v oblasti zákaznické podpory jsou výhodou
oVelmi dobré komunikační dovednosti, analytické myšlení, přesná a na detail zaměřená osoba, proaktivní, nezávislá, zaměřená na cíl
oDobrá schopnost organizace času