Obchodní referent/ka na prodejně

Pracovní místo ( Obchodní referent/ka na prodejně ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

OBCHODNÍ REFERENT/KA NA PRODEJNĚ

Náplň práce:
- komunikace se stávajícími zákazníky (pravidelné objednávky po telefonu, e-mailu, sms nebo osobně na prodejně),
- akvizice nových zákazníků,
- fakturace, objednávky, inventarizace zásob,
- práce na PC s interními systémy - kladný vztah k IT a kancelářské technice,
- tvorba požadavků na výrobu (denní plány stáčení) a aktivní komunikace s kolegy z výroby,
- koordinace a zajištění dopravy zboží k odběratelům,
- příprava prodejních akcí a účast na nich,
- přímý prodej zboží na prodejně včetně práce s hotovostí a pokladnou.

Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, atd.)
- uživatelská znalost e-mailové komunikace
- zkušenost a kladný vztah k informačním a ekonomickým systémům typu Money S3, Pohoda, Google kalendář, vedení úkolů on-line apod. výhodou,
- psaní všemi deseti na PC výhodou,
- jazyková vybavenost (aj, nj) výhodou,
- komunikativní a reprezentativní vystupování a projev,
- spolehlivost, zodpovědnost, orientaci na zákazníka,
- administrativní pečlivost,
- schopnost zvládání stresových situací,
- čistý trestní rejstřík,
- bezdlužnost.

Nabízíme:
- uplatnění v zavedené společnosti s kvalitními produkty,
- nástup možný ihned na HPP,
- benefit v podobě pivního deputátu.

Své životopisy zasílejte na Veronika.budarkova@pivohendrych.cz.
Kontaktní osoba: Ing. Veronika Buďárková (727 817 097)
Místo výkonu: Rodinný pivovar Hendrych, Horská 192, Hořejší Vrchlabí, 543 02 Vrchlabí

Vložit inzerát