Asistent - asistentka na pomezí administrativy a obchodu

Pracovní místo ( Asistent - asistentka na pomezí administrativy a obchodu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
- Office management a administrativní činnost (fakturace, Intrastat, Eko-kom)
-komunikace s dodavateli, dopravci, zákazníky
Požadavky:
- vzdělání obchodního, ekonomického charakteru, praxe výhodou
- dobrá uživatelská znalost MS Office (pokročilá znalost Excelu je plus)
- Aj na dobré (komunikativní) úrovni - slovem i písmem, další jazyky výhodou
- komunikační schopnosti, důslednost, pečlivost
- schopnost pracovat jak v menším týmu tak samostatně
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- prac. doba od 8.00 - 16.00 hodin.
- obědy zdarma
- mzdové ohodnocení odpovídající vykonávané pracovní pozici s možností dalšího platového růstu
- důchodové připojištění
- možnost dalšího vzdělávání
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Více informací o společnosti MARCADOR naleznete na www.marcador.cz
V případě Vašeho zájmu prosím zašlete své CV na mann@marcador.cz

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Zedníci

DREDGER s.r.o.

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Zedníci

DREDGER s.r.o.

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát