Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce - Klientský servis ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Memory Crystal s.r.o. je společnost zabývající se především sklářskou výrobou, zejména pohřebních uren a Památečního skla. Dále zajišťuje import a export pietních předmětů.
Do týmu hledáme spolehlivého pracovníka na pozici Klientského servisu, který bude mít na starosti péči o klienty, komunikaci s dodavateli a výrobním oddělením.
Náplň práce:
- 60 % poskytování klientského servisu koncovým klientům (pozůstalí) a obchodním partnerům (pohřební služby) – příjem a vyřizování objednávek, komunikace s dodavateli, péče o klienty, fakturace, administrativa.
- 40 % příprava a kompletace podkladů pro výrobu, komunikace s výrobou
Požadujeme:
- nadstandardní úroveň empatie a výborné komunikační schopnosti
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost
- rutinní ovládání PC
- významnou výhodou, nikoliv podmínkou, je znalost účetního softwaru Pohoda (nebo obdobného) a znalost AJ a NJ na komunikativní úrovni
Nabízíme: stravenky, 13. a 14. mzdu
Požadujeme zaslání životopisu na email: lukas.illek@memorycrystal.cz