Pracovní místo ( Administrativní pracovník/pracovnice pro účetní oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní doba od 7:00 do 15:30hod., možnost případné úpravy dle dohody.
Náplň práce:
vedení administrativní agendy ekonomického oddělení - kontrola, evidence a zakládání faktur, příprava podkladů pro účetní, tvorba tabulek a statistik, apod.
Požadujeme:
výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost, důslednost, loajalitu a ochotu učit se novým věcem. Zkušenosti z práce na obdobné pozici - výhodou. Znalost práce na PC, MS Office. Znalost účetního programu - výhodou.
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: personalni@supportgroup.cz;
- telefonicky na čísle 775 598 939 - paní Dominika Schelle