Pracovní místo ( PRACOVNÍ KONZULTANT/KA (VEDOUCÍ POBOČKY SEMILY A JILEMNICE) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadavky:
- odborná způsobilost dle zákona o sociálních službách 108/2006 Sb. - § 110 sociální pracovník, nebo § 116 pracovník v sociálních službách
- možný souběh s dokončovaným studijním oborem
- praxe v oboru výhodou
- zodpovědný přístup k práci, tvořivé a otevřené myšlení, samostatnost, aktivní přístup k řešení úkolů, komunikační schopnosti, flexibilita, trpělivost, empatie, schopnost pracovat samostatně i v týmu
- uživatelská znalost PC (Word, internet, Excel, Power Point)
- ochota učit se novým věcem
- výhodou ŘP sk. B
Náplň práce:
- vedení svěřených poboček na Semilsku
- individuální i skupinová práce s lidmi se znevýhodněním za účelem jejich osamostatnění se a podpora při hledání a získání zaměstnání. Více na www.rytmusliberec.cz
- spolupráce se zaměstnavateli, sociálními službami, školami a ostatními institucemi, rodinnými příslušníky, opatrovníky
- prezentace služby veřejnosti
Životopis a motivační dopis zasílejte na rytmusliberec@seznam.cz - vybraní uchazeči budou telefonicky přizvání k výběrovému řízení. Termín bude upřesněn.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
Nabízíme:
- zajímavou, různorodou a kreativní práci v kanceláři i v terénu
- zaškolení, metodické vedení, supervizi a další rozvoj a vzdělávání
- dovolená navíc, home-office, teambuilding
- mobilní telefon s neomezeným tarifem k osobnímu užívání
- možnost kariérního růstu
Kontakt: e-mailem, telefonicky