Pracovní místo ( Specialista marketingu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.
Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního plánu.
Analýza prodeje, trhů a monitoring trhu.
Vyhodnocování efektivity marketingových činností.
Distribuce tiskových zpráv, realizace Public Relations.
Komunikace s marketingovými odděleními obchodních partnerů.
Podpora prodejců.
Analýza vnějších a vnitřních činitelů (SWOT analýza).
Vyhledávání příležitostí na trhu.
Vytváření optimální marketingové strategie.
Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech.
Příprava a realizace aktivit pro zvýšení prodeje.
Spolupráce při tvorbě, zajišťování a aktualizaci webových stránek a informačních a propagačních materiálů.
Prezentace firmy nebo organizace na internetu a aktualizace uveřejňovaných informací.
Nutná znalost anglického a ruského jazyka, další jazyky výhodou.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.