Pracovní místo ( POMOCNÝ/Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
KO: Barbora Nekorancová, tel.: 721 075 783. Životopis zašlete na e-mail: personalistika@bestaccount.cz
Vzdělání nerozhoduje, nástup možný ihned, zkrácený úvazek 4 hod. denně (pracovní doba: 8:00 - 12:00; 12:00 - 16:00).
Požadujeme: znalost práce s Microsoft Excel a Word podmínkou, příjemné profesionální vystupování, loajalitu, spolehlivost a preciznost, časovou flexibilitu a vysoké pracovní nasazení, řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Náplň práce: výpomoc při účetních, administrativních a asistenčních pracích v účetní kanceláři, třídění dokumentů, archivace, navádění dat do systému, skenování a kopírování dokumentů.
Pozice je vhodná pro absolventy, studenty SŠ a VŠ.