Asistent/ka ředitele podniku

Pracovní místo ( Asistent/ka ředitele podniku ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

z: 15.01.2021 Osobní kontakt na adrese Dukelská 102, 74242 Šenov u Nového Jičína, PO - PÁ, od 7:00 - 14:00 hod., oddělení personalistiky.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Kompletní vedení správní agendy a chodu sekretariátu ředitele podniku
- Koordinuje pracovní program ŘP, zprostředkovává jednání ředitele podniku se zaměstnanci, organizacemi a externími subjekty podniku, organizuje služební cesty a zabezpečuje plánované akce
- Odpovídá za příjem, předání, evidenci a uložení korespondence a dokumentů za svěřený úsek
- Kontroluje náležitosti v písemných dokumentech předkládaných ŘP
- Účastní se porad a jednání za účelem pořizování zápisu
- Odpovídá za správnost procesování přidělených účetních dokladů
- Poskytuje součinnost ostatním odborným ředitelům
POŽADAVKY:
- Vzdělání - ÚSO/VŠ ideálně ekonomického směru
- Znalost práce v MS Office
- Komunikativní znalost AJ úroveň B2 (NJ, FJ, RJ výhodou)
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Proaktivní přístup, spolehlivost, samostatnost
- Příjemný vzhled a kultivované vystupování
- Vhodné i pro absolventy
Zaměstnanecké výhody: týden dovolené navíc, dotované závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvky nad rámec ZP (jubilea, výročí), závodní preventivní péči, cafeteria program, volnočasové aktivity a další
Kontakt: Jana Venzarová, telefonicky PO - PÁ, 7:30 - 14:00 hod. na č.: 556 783 605, e-mail: venzarova.j@vop.cz

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát