Pracovní místo ( Asistentka obchodu a managementu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jsme čistě česká společnost s více než 20letou historií ve výrobě hasičské techniky. Základním kamenem našeho výrobního programu jsou motorové stroje nejen pro hasiče (čerpadla, stříkačky, ventilátory), hydrantové systémy, požární armatury a příslušenství požárních vodovodů. V neposlední řadě je to náš další závod na výrobu požárních hadic.
Více o nás na webu: https://www.phhp.cz/
Aktuálně hledáme do našeho týmu pozici:
Asistentka obchodu a managementu
Co od Vás očekáváme:
• podpora obchodního oddělení a managementu společnosti
• organizační a administrativní podpora obchodních aktivit firmy
• tvorba, evidence a správa dokumentů
• zadávání dat do informačních systému a jejich editování
• podpora chodu kanceláře a její správa
• příprava reportů a analýz pro vedení společnosti
Co požadujeme:
• SŠ
• znalost práce na PC a programů MS Office
• velmi dobré organizační schopnosti
• komunikativnost, mluvený i písemný projev na vysoké úrovni
• samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
• ŘP sk.B
• AJ na komunikativní úrovni podmínkou, případně další jazyk výhodou
Co nabídneme my Vám:
• zázemí stabilní a prestižní české společnosti, lídra v oboru
• přátelský kolektiv
• motivující finanční ohodnocení a benefity
• nástup ideálně co nejdříve či dohodou
Platové ohodnocení:
- Základní plat 23 000,- - 27 000,- Kč včetně osobního ohodnocení
V případě Vašeho zájmu o naši pozici mě kontaktujte na emailu: info@kmosek.com. Těším se na vaše reakce. Kontakt: Mgr. Petr Kmošek, HR interim manager +420 605 733 267