Pracovní místo ( Pomocný pracovník/ice v administrativní činnosti - OZP ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
1. kontakt telefonicky 731 988 699 v Po - Pá od 9.00 - 15. 00 hod. Pro informace ohledně pracovní pozice prosím nenavštěvovat pobočku. Prvotní kontakt vždy telefonicky, případně e-mailem: nabor.ostrava@bohemiaplus.cz
Požadujeme :
- základy práce na PC - výhodou, veškeré administrativní procesy zaučíme v průběhu zkušební doby
- pečlivost, spolehlivost
- vzdělání - základní + praktická škola
Náplň práce :
- příprava dokumentace ke skenování
- kontrola správnosti naskenovaných dokumentů
- obsluha PC a tiskárny
- třídění dokumentů, zakládání, archivace
Nabízíme :
- práci ve stabilní a silné společnosti
- práci v příjemném prostředí a kolektivu
- nástup na hlavní pracovní poměr s možností prodloužení pracovního poměru po zapracování
Vhodné pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity.