Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt telefonicky nebo e-mailem: pietas@pietas.cz
Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Pohřební služba PIETAS-VYSIBLA s.r.o. přijme na HPP administrativní pracovnici
zajišťující chod kanceláře pohřební služby. Hlavní náplní práce je sjednávání smutečních
rozloučení a příprava účetních dokladů. Pracovní doba je po-pá v rozmezí od 8.00 do 16.00 hod.
Požadujeme prokazatelnou praxi v jednání s lidmi, znalost práce na PC a především solidní a
diskrétní zacházení s klienty, empatii, cit a psychickou vyrovnanost (jednání s pozůstalými v nejtěžších
chvílích). Životopisy prosím zasílejte na uvedený e-mail. Vybraní zájemci budou pozvání k osobnímu
pohovoru.