Pracovní místo ( Personální referent + mzdová účetní + sekretářka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co bude náplní Vaší práce?
- mzdová agenda, personální agenda
- zajištění běžného chodu kanceláře majitelů firmy
- komunikace se státní správou, zdravotními pojišťovnami
- administrativní a organizační podpora firmy, zajištění občerstvení pro návštěvy
- evidence a správa dokumentů
- telefonická a e-mailová komunikace
Co od Vás očekáváme?
- SŠ vzdělání
- znalost cizího jazyka AJ nebo NJ
- praxi na pozici mzdové účetní, znalost legislativy ČR v oblasti personální a mzdové
- perfektní ústní a písemný projev, znalost PC (MS Office Word, Excel)
- příjemné vystupování, pečlivost, systematičnost, aktivní přístup, organizační schopnosti, samostatnost
stravenky, příspěvek na dopravu
kontakt: telefonicky pondělí-pátek od 7.00 do 14.00 hod., e-mailem