Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, POKLADNÍK ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: vykonávání různorodých administrativních prací podle obvyklých postupů nebo rámcových instrukcí, vedení administrativní agendy pro klienty, zaprotokolovávání dokumentů a vedení jejich evidence, pokladní manipulace s peněžní hotovostí, zajišťování pokladních služeb pro potřeby organizace včetně přijímání a vydávání peněz, administrativní práce spojené s výplatou důchodů. Vedení depozitních účtů klientů, nákupy pro klienty, kontakt s lékárnou, vyřizování sociální i jiné korespondence, vedení a pořizování fotodokumentace, správa webových stránek;
Požadavky:
- ÚSO ekonomického směru nebo všeobecného směru. Praxe v oboru výhodou.
- Samostatný přístup, schopnost řešit problémy.
- Bezúhonnost.
- Zdravotní způsobilost.
- Flexibilita.
- Kladný vztah k seniorům.
- ŘP sk. B
Výhody: 25 dnů dovolené na zotavenou, 3 dny Sick day, osobní ohodnocení po zapracování, 2x do roka mimořádné odměny, příspěvek z FKSP na stravování, dovolenou, rehabilitaci, kulturu, sport, .....
Více informací na www.domovnazamku.cz nebo na tel.: 602 154 221.
Zájemci se mohou hlásit e-mailem, telefonicky kdykoliv nebo osobně. Uchazeč bude pozván k osobnímu pohovoru na základě zaslaného profesního životopisu. Nástup dle dohody.