Pracovní místo ( Pracovník back office, skladník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Bohumínská 410/135, Ostrava - Muglinov
1. kontakt e-mailem.
Pracovní náplň: příprava a realizace dokumentace, zpracování objednávek, práce s CRM systémem - evidence databáze zákazníků, komunikace s dodavateli a odběrateli, skladové činnosti, expedice a příjem zboží, manipulace s paletovým vozíkem
Požadujeme: min. vzdělání SŠ, znalost MS OFFICE na uživatelské úrovni, praktické administrativní zkušenosti, výborné organizační a komunikační dovednosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, zkušenosti s evidencí skladu (PC) výhodou, čistý trestní rejstřík. Pracovní místo vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Nabízíme: motivující platové ohodnocení, pracovní doba v pátek do 14:00 hod, mobilní tel.
Úvazek: 32,5 - 40 hod. týdně
Nástup ihned.