Pracovní místo ( referentka/sekretářka odboru Informatiky a spisové služby ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
kontakt:Agyagosová Martina Bc., tel.: 225 776 686, e-mail: podatelna@uzsvm.cz, prvotní kontakt emailem, místo výkonu:Rašínovo nábřeží č.p. 390/42.
požadavky na uchazeče:
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
praxe na obdobné pozici výhodou
výborná znalost českého jazyka
velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
aktivní a samostatný přístup k práci
časová flexibilita, profesionální vystupování
diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
vynikající znalost práce s PC (MS Office, internet)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce ředitele odboru
koordinuje zpracování úkolů, stanovisek a materiálů, kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené ředitelem odboru
plní operativní úkoly
připravuje podklady k jednání, zápisy z porad
organizuje celostátní porady odboru
zajišťuje administrativní a organizační podporu odboru
nabízíme:
pracoviště v centru Prahy
pružná pracovní doba
5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna,
možnost využívat rekreační chatu v Harrachově
stravenky s výrazným příspěvkem zaměstnavatele
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., po zapracování osobní příplatek
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je