Pracovní místo ( Koordinátor(ka) překladatelských zakázek ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co u nás budete dělat?
• řídit překladatelské zakázky vč. přípravy pro zpracování CAT nástroji
• připravovat cenové nabídky (kalkulace)
• koordinovat práci odborných dodavatelů, tj. překladatelů, korektorů, grafiků
• denně komunikovat s českými i zahraničními obchodními partnery - osobně, emailem, telefonicky
• další běžnou administrativní činnost související s výše uvedeným
Jaké jsou možnosti Vašeho kariérního růstu?
• postoupit na pozici vedoucího projektového týmu nebo key account manažera
• podílet se na expanzi firmy v ČR a v zahraničí
Co nabízíme?
• kvalitní zaškolení, pestrou, ale náročnou práci
• zkušené a vstřícné vedoucí pracovníky
• moderní, nekuřácké pracoviště v centru ČB
• dlouhodobou perspektivu zaměstnání
• osobní a profesní rozvoj v oblasti obchodu, projektového řízení a ICT
Co očekáváme?
• opravdový zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr
• schopnost zvládnout vysoké pracovní nasazení
• schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce
• dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti
• pečlivost a spolehlivost, zodpovědný vztah k práci
Poznámka:
• koordinátor nemusí být lingvista - sám nepřekládá ani neprovádí korektury!
• praxe uchazeče v překladatelském oboru výhodou
• práce je vhodná pro absolventy, NENÍ však vhodná pro studenty
Termín nástupu do zaměstnání = dle vzájemné dohody. Zájemci pošlete prosím své CV na emailovou adresu kariera@sophia-cb.cz