Pracovní místo ( Asistent/ka ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
místo výkonu práce : Brantice
Co bude Vaší náplní práce?
" Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich, rozesílání.
" Správa korespondence přijaté, odeslané, e-mail, odvoz na poštu, obsluha datových schránek.
" Zajišťování kancelářských potřeb aj. (vystavování objednávek, nákup)
" Vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky (scanner, kopírka, ...).
" Evidence přijatých faktur, rozdělení jednotlivým úsekům, zajištění schválení, připojování objednávek, předání k podpisu řediteli společnosti.
" Vystavuje objednávky, na které má povolení.
" Zpracování podkladů dle pokynů nadřízeného
" Odpovědnost za sklad - sklad kancelářských potřeb
Co od Vás očekáváme?
" SŠ vzdělání
" uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
" znalost systému Helios - výhodou
" přesnost, pečlivost
" analytické myšlení
" odolnost vůči stresu a zátěži
Co Vám nabízíme?
" Perspektivní pozici ve stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
" Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
" Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
" notebook
" stravenky, odměny a další benefity
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na e-mail hr.manazer@znackymorava.cz
Z : 3.8.2020