Pracovní místo ( referenti oddělení Pohledávek a IBV odboru Právních služeb ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadavky na uchazeče:
střední vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání výhodou
znalost zákona č. 219/2000 Sb., orientace v ostatních právních předpisech, týkajících se předmětné oblasti výhodou
znalost práce s PC (MS Office)
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
sledování stavu a vývoje pohledávek ÚP, zajišťování vymáhání pohledávek, kontrola závazků ze smluvních vztahů, kontrola postupů souvisejících s agendou IBV, zajišťování podkladů pro právní zástupce a právníky, evidenční práce, kontrola plnění podmínek podle vyhl. č. 136/1985 Sb., zajišťování zápisů vlastnických a jiných věcných práv do katastru nemovitostí
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením, s podmínkou schopnosti realizace služebních cest v rámci své činnosti.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 31. srpna 2020 na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Územní pracoviště Střední Čechy
Růžena Sakařová
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
e-mail: ruzena.sakarova@uzsv