Pracovní místo ( Specialisté v oblasti prodeje a nákupu informačních a komunikačních technologií ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Obsah činnosti
o produktová znalost: odpovědnost za zatřídění produktů na webshopu, navržení cenové politiky, řízení nákupu a skladových zásob, komunikace s domácími i zahraničními dodavateli
o komunikace se zákazníky: prezentace zboží a služeb v showroomu, poradenství a konzultace, instalace u zákazníků, příprava nabídek, řízení dodávek, řešení reklamací
o marketingová spolupráce se specialistou
Požadujeme AJ: schopnost jednat slovem i mailem,
Plynulé používání Excel, znalost grafických programů výhodou.
Zaměstnanecké výhody
Přátelské prostředí malé firmy, prostor pro vlastní iniciativu;
stravenky, telefonní tarif, sick days