ASISTENTKA / PERSONALISTA

Pracovní místo ( ASISTENTKA / PERSONALISTA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
Asistentka - provádí veškeré administrativní práce spojené s činností sekretariátu ředitele, především evidence úkolů ředitele divize a jejich plnění, korespondence ředitele divize, administrativa spojená se služebními cestami ředitele divize, zajištění pošty, interní směrnice, zajišťování letenek a ubytování pro zaměstnance divize, udržování centrální evidence zakázek, zpracování smluv s dodavateli služeb a zboží, vyplývající ze správy areálu, archivace smluv divize, zabezpečení dalších úkolů podle pokynů ředitele divize.

Personalista - zajišťuje nábory, nástupy a výstupy zaměstnanců, lékařské prohlídky, školení zaměstnanců, personální administrativu, podklady pro mzdy, stravenky a související agendu, spolupracuje s vedoucími útvarů, s ÚP, správou důchodového zabezpečení, zdravotními pojišťovnami, je správcem spisovny.

Požadujeme:
SŠ vzdělání
znalost anglického nebo německého jazyk na úrovni min. B2 (slovem i písmem)
práce s počítačem (MS Office)
praxe v oblasti personalistiky výhodou
základní orientace v oblasti pracovního práva včetně využití v praxi
řidičský průkaz skupiny B
spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost při práci, příjemné vystupování, aktivita, pečlivost, pracovitost
firemní benefity (stravenky, výhodné bankovní produkty, zaměstnanecký benefit O2 Family.jazykové kurzy.)

Písemné nabídky s názvem a číslem označením pracovní nabídky pracovního místa a se stručným životopisem zašlete mailem na adresu: zamestnani@tedom.com. Pro případné dotazy volejte 953 311 003.

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Podobné nabídky

Prodavač/ka -OBSLUHA ČERPACÍ STANICE

Roman Linz

  • Karlovy Vary
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát