Pracovní místo ( Vedoucí prodejny zdravotnických potřeb ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Ostrava
Kontakt e-mailem lenka.oujezdska@medesa.cz, výběrové řízení bude upřesněno.
Vedoucí prodejny je odpovědný/á za řádný chod svěřené provozovny s ohledem na dodržování všech zákonných i interních předpisů, včetně personálního vedení podřízených pracovníků. Je odpovědný za dodržování přítomnosti a vystavení předepsaného sortimentu a návrhy na jeho optimalizaci. Nedílnou součástí je i zodpovědnost za dosahování definovaných maloobchodní obratů v daném fiskálním roce.
Požadavky:
-Středoškolské/vysokoškolské vzdělání
-Zájem a orientace v oboru
-Minimálně 5 let praxe ve vedoucí pozici
-Prokazatelné obchodní úspěchy a výsledky
-Motivovaná a strukturovaná osobnost s touhou po dosažení výsledku
-Dobré mezilidské a komunikační schopnosti
-Psychicky odolný, asertivní-
-Vynikající schopnost řešení problémů a vedení
-Týmový duch
-Znalost programů MS (není podmínkou)
Nabízíme:
-Pracovní smlouva po roce na dobu neurčitou
-Stravenky
-19 dní dovolené
-Motivační mzda a bonusový systém odměn
-Pravidelné firemní vzdělávání
-Práce v perspektivní firmě
-Možnost zvýhodněného nákupu zboží
Plný nebo zkrácený úvazek 30-40 hod./týdně.
Vhodné i pro OZP.