Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce v recepci ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pozice: administrativní pracovník/ce v recepci
Co Vás na této pozici čeká:
Vyřizování běžné administrativní agendy (faktury, pošta, účtování pokladny)
Práce na PC (Word, Excel, BYZNYS, interní systémy)
Využití firemního vozu (vyzvedávání a odvoz návštěv, úřady, drobné nákupy)
Práce s docházkovým systémem
Očekáváme, že budete mít:
Vzdělání SŠ nejlépe ekonomického směru - vhodné pro absolventy
Znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ - výhodou
Znalost účetnictví - faktury, pokladna
Znalost práce na PC - MS Office
Řidičský průkaz skup. B - aktivní řidič
Praxe v administrativě výhodou
Samostatnost, spolehlivost, komunikativnost
Zaměření na detail.
Získáte u nás:
zázemí v ryze české stabilní firmě (pracoviště Příbram),
čisté prostředí,
pouze ranní směna
možnost kariérního růstu,
příjemnou firemní kulturu, u nás se lidé cítí dobře,
o Váš rozvoj se postaráme,
další benefity (penzijní připojištění, Multisport karta, SickDay, jazykové kurzy, příspěvek na kulturní a sportovní akce).
Nástup: možný ihned na dobu určitou do 30.4.2021 s možností prodloužení
Kontakt: Batelková Barbora Ing., tel.: 734 153 567 (7-15 hod.), e-mail: batelkova.barbora@sencopb.eu
První kontakt emailem.
Místo výkonu práce: SENCO Příbram spol. s r.o., Plynárenská č.p. 292, Příbram I