Asistent(ka) ředitele prodeje a marketingu

  • Cheb

Pracovní místo ( Asistent(ka) ředitele prodeje a marketingu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

ASITENT(KA) ŘEDITELE PRODEJE A MARKETINGU

Vedle běžných asistentských činností pro obchodního ředitele (příprava podkladů, správa dokumentace, zpracování korespondence apod.) budete úzce spolupracovat na realizaci obchodních případů, prezentaci a propagaci firmy. Součástí Vaší práce bude i zapojení do menších firemních projektů a kontakt se zákazníky. Podílet se budete rovněž na stanovení a kontrole smluvních podmínek a zpracování přijatých zakázek.
Náplň práce
Korespondence a telefonická komunikace se zákazníky – zde je nutná angličtina a/nebo němčina (alespoň stupeň B2)
Evidence a kontrola rámcových smluv
Spolupráce na kalkulacích výrobků a cenové politice
Zadávání a případné vyjasňování zakázek se zákazníkem
Návrhy a vypracování marketingových materiálů (prospekty, ceníky, návody k obsluze, texty webových stránek)
Práce v interních informačních systémech
Management menších interních projektů
Požadavky
Znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem (alespoň stupeň B2)
SŠ vzdělání, ideálně VŠ v technickém oboru nebo oboru marketing
Pokročilá znalost MS Office
Praxe v příbuzné oblasti vítána
Zájem o nové technologie a ochota se učit nové věci
Analytické a kritické myšlení, iniciativa a schopnost argumentace
Příjemné vystupování, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a přesnost
Nabízíme
Pestrou náplň práce s možností seberealizace
Neformální, stabilní a přátelské prostředí v rodinné firmě
Zajímavé platové ohodnocení dle schopností
Možnost profesionálního růstu
Projektové odměny
Firemní benefity – stravenky, 5 týdenní dovolená, příspěvek na sebevzdělávání
Flexibi

Vložit inzerát