ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

  • Písek

Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

VYHRAZENO PRO OZZ A OZP!
Baví Vás práce s dokumenty?
Hledáte stabilní zaměstnání a přátelský kolektiv?
Baví Vás práce s počítačem a rádi zpracováváte dokumenty?
Pokud je Vaše odpověď ANO, pak do našeho týmu hledáme právě Vás - kolegu/kolegyni, který/á má týmového ducha, je aktivní a rád/ráda dotahuje věci do konce :)

Co bude Vaším úkolem?
Zpracování dokumentů převážně v našem servisním oddělení, zpracování faktur a fakturace
Evidence a kontrola dokumentů a zajištění dokumentace spojené s inventurou
Zpracování objednávek servisních dílů a servisních zásahů našich techniků u zákazníků
Příjem a evidence a reklamací, jejich zpracování, komunikace se zákazníkem
Komunikace s odběrateli, dodavateli a obchodním týmem
Ostatní administrativní činnost
Pracovní doba: jedna směna 8:00 - 16:30 hod.

Co od Vás očekáváme?
ukončené SŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou), přivítáme i praxi a zkušenosti z obdobné pozice
zodpovědnost, dobré komunikační a organizační schopnosti
práce s PC, Excel, Word, Outlook
samostatnost
loajalitu, pečlivost a chuť pracovat

A co naopak nabízíme?
Zajímavou, stabilní práci v dobře zavedené písecké firmě
Stravenky, mobil s neomezeným voláním a 3 sick days
Pravidelnou pracovní dobu = čas na Vaše plány a koníčky
Kurzy a školení pro Vás další posun a seberealizaci
Moderní a hezkou kancelář kousek od centra města s přátelským týmem i prostředím
MHD a parkoviště jen pár kroků
Výbornou kávu.
Máte pocit, že jste se zde našel/a, a splňujete víc než polovinu našich představ? Pošlete svůj životopis se žádostí (motivačním dopisem) na volnamista@vseprotisk.cz a můžeme

Vložit inzerát