Pracovní místo ( Asistent/ka, HR, back-office ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Děláme skvělá webová řešení a grafické identity. Abychom však mohli dělat tu nejlepší práci, potřebujeme k tomu i skvělé zázemí. To budeš mít na starosti právě Ty! Hledáme zodpovědnou, pečlivou kolegyni, nebo zodpovědného a pečlivého kolegu s dobrými komunikačními a organizačními schopnostmi, praxí a pokud budeš mít zkušenosti v personalistice, bude to pro nás velkou výhodou.
Přejeme si u Tebe:
- proaktivní a pozitivní přístup
- organizační a komunikační schopnosti
- schopnost pracovat samostatně i kooperovat v týmu
- důslednost ve všech směrech
- reprezentativní vzhled a vystupování
- výbornou znalost češtiny
- mírně pokročilou znalost angličtiny (úroveň A2)
- výbornou znalost práce s MS Office
- minimálně 1 rok praxe v administrativě / HR
- SŠ vzdělání
- řidičský průkaz B
Jak bude vypadat tvůj den:
- Ráno přijdeš do kanceláře.
- Doplníš kávu, tiskárnu a připravíš zasedačku.
- Projdeš došlé faktury a zařadíš je do systému.
- Odešleš poštu, pár balíků.
- Zařídíš administrativní věci (různé faktury, smlouvy s dodavateli, atd.).
- Připravuješ a ladíš individuální HR plány
- Odpoledne odjedeš na jednání s projektovým manažerem a provedeš zápis z jednání.
- Na konci dne připravíš zasedačku na další den.
- Mezitím jsi na telefonu pro klienty, kteří volají ohledně našich projektů (Patentoid, TaskPark, ...)
- A celý tým je happy, protože se na Tebe může spolehnout :-)
Jdeš do toho s námi? Pokud ano, pošli nám na jobs@b-m.cz motivační dopis, životopis. Rádi se s Tebou potkáme.