Pracovní místo ( Účetní - administrativní pracovník/ce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
Kompletní samostatné vedení účetnictví společnosti; Zpráva měsíčních a ročních účetních závěrek, základních finančních analýz a statistik; Zpracování přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnné hlášení; Organizace potřebných činností souvisejících s auditem společnosti; Naskladňování zboží; Vedení personalistiky a mzdové agendy dle závazných termínů; Asistentské práce v kanceláři; Účtování agendy majetku; Účtování přijatých faktur, bankovních výpisů, pokladny; Odborná podpora ostatním kolegům ve firmě
Požadavky:
Praxe v oblasti účetnictví; Znalost účetní, personální a daňové problematiky; Znalost cizího jazyka (AJ, NJ), účtování e-shopu a účetního programu Pohoda - výhodou
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: bbcomfort@seznam.cz