Pracovní místo ( Pracovník/ce pobočky ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadavky: Ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost.
Náplň práce: osobní jednání se zákazníky na pobočce - budete provádět kalkulace a zpracovávat cenové nabídky dle požadavků zákazníka, připravovat a zpracovávat podklady pro uzavření smluv o dílo, zpracovávat požadavky zákazníků na zaměření, seřízení, reklamaci a opravu. Zajištění chodu pobočky, administrativní činnost spojená s pracovní pozicí.
Pracovní doba Po - Pá 8:00 - 16:30 hod. Podmínkou je absolvování vstupního 14 - denního školení v sídle společnosti. K výběrovému řízení budou pozvaní vybraní uchazeči. Životopisy zasílejte výhradně na e-mail: prace@oknamacek.cz, do předmětu e-mailu napište BRNO.
Přesný termín výběrového řízení zatím není stanoven.
Zaměstnanecké výhody:
- elektronická stravenka