Office assistant s ruštinou

  • Brno

Pracovní místo ( Office assistant s ruštinou ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.

Požadavky:
nutná znalost českého a ruského jazyka
angličtina výhodou
zastřešit a koordinovat administrativní chod sekretariátu
jednat s dodavateli společnosti a s dalšími institucemi, externími dodavateli
organizovat firemní akce pro zaměstnance a klienty
vedení kalendáře pana ředitele, organizace jeho času a pomoc s dalšími operativními úkoly
zajišťování víz, letenek, rezervace hotelů
dohled nad knihou jízd a vedením pokladny
písemné a ústní překlady zejména z ruštiny, popř. angličtiny nebo němčiny
spolupráce s dalšími odděleními firmy - obchodní, personální, logistika aj.
zavádění a zlepšení současných procesů
odolnost vůči stresu, pečlivost, zodpovědnost, pohotovost

Vložit inzerát