Pracovní místo ( Mzdová účetní / Personalistka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Popis práce: vedení personální a mzdové agendy zaměstnanců, zpracování mezd, evidence docházky, zpracování nemocenských dávek a exekučních srážek.
Požadavky: minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru, praxe min. 1 rok, uživatelská znalost PC (MC Office, Word, Excel), znalost pracovně-právní problematiky.
Základní nástupní mzda je stanovena dle kvalifikace a praxe. Jednosměnný provoz 6,30 - 15,00hodin.
Zaměstnanecké výhody: zajištěné stravování za zvýhodněnou cenu, 25 dní dovolené, vánoční svátky volné.
V případě zájmu pište na uvedený email, volejte v pracovní dny v 6,30 - 15,00hod, případně se stavte osobně v pracovní dny ve stejnou dobu na pracovišti.