Pracovní místo ( PRACOVNÍK / PRACOVNICE ADMINISTRACE VĚCNÝCH BŘEMEN ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a absolventy/absolventky k získání potřebné praxe do budoucna.
Náplň práce: administrace a zasmluvňování věcných břemen obslužnosti energetických sítí do katastru nemovitostí, zastupování asistentky společnosti v případě její nepřítomnosti - zajištění chodu sekretariátu, péče o návštěvy, zpracování pošty.
Požadavky: pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, komunikativnost, řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office, základní znalosti ohledně náležitostí obchodních smluv, znalosti katastrálního a stavebného zákona výhodou, zaměstnavatel přivítá i elementární zkušenost s vkládáním do katastru nemovitostí.
Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování s příspěvkem od zaměstnavatele.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: kariera@elektrocomp.cz