Pracovní místo ( KONZULTANT/KONZULTANTKA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nástup možný ihned. Zasílejte životopisy na e-mail: tomas.dudek@bcas.cz. Místo výkonu práce: Prostějov. Pracovní doba: pružná
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání, příjemné vystupování.
Náplň práce: poskytování kvalitního a profesionálního poradenství v oblasti rodinných financí, zjišťování potřeb klientů, navrhování optimálních řešení, zpracování klientské dokumentace, budování a rozvoj dlouhodobých vztahů s klienty, odpovědnost za prodejní výsledky a kvalitu poskytovaných služeb.
Výhodou: prodejní a komunikační dovednosti, organizační a prezentační schopnosti, praxe v prodeji služeb, praxe v oblasti péče o klienty.
Nabízíme: propracovaný systém zaškolení a dalšího vzdělávání, přátelský kolektiv, moderní zázemí společnosti, zajímavé finanční ohodnocení, systém odměňování navázaný na obchodní úspěchy, vysoké odměny, zázemí stabilní a perspektivní společnosti s více než 20-letou historií, práce v dynamickém kolektivu, vzdělání a osobní rozvoj, kariérní růst, po 10 letech doživotní renta.