Pracovní místo ( Recepční a administrativní asistent v účtárně ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Středoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy), chuť pracovat na směny (ranní 6:00-14:30 / odpolední
12:30-21:00 / příležitostně víkend), znalost práce na PC, MS Office (Excel, Word), komunikativnost,
spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, znalost angličtiny (aktivní využití), řidičský průkaz B
(aktivní řidič)
Náplň práce: evidence pošty, správa datových schránek, administrativní činnost, pochůzky po úřadech, administrativní práce v účtárně, zajistit chod recepce a podpořit chod kanceláře, denní komunikace s klienty, účetní kanceláře a v budoucnu s hotelovými hosty, ad-hoc administrativní podpora
Výhody: výuka angličtiny, plavání, cvičení, sick days a dovolená navíc po prvním roce