Pracovní místo ( Obchodní referent/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
NÁPLŇ PRÁCE: udržování a rozvoj obchodních vztahů se stávajícími zákazníky, denní aktivní komunikace se zákazníky (telefonický i písemný styk), aktivní vyhledávání a získávání nových zákazníků, zpracování poptávek, objednávek, fakturace/logistika, návštěvy výstav / zákazníků, zpracování reklamací
POŽADAVKY: dokončené SŠ (obchodní) vzdělání, dobrá znalost MS Office, výborné komunikační a organizační dovednosti, příjemné a profesionální vystupování, schopnost práce v týmu, připravenost pro školení v mateřské firmě v Rakousku (ubytování k dispozici, česky mluvící zaměstnanci ve firmě), základní znalost německého nebo anglického jazyka (komunikace s mat. firmou v Rakousku)
ční a organizační dovednosti, příjemné a profesionální vystupování, schopnost práce v týmu
NABÍZÍME: stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní společnosti, odpovídající platové ohodnocení, přátelský pracovní kolektiv, výlety, firemní aktivity, benefity, smlouva na dobu neurčitou, firemní akce, finanční odměny, dárkové poukazy, pracovní doba v pátek do 13h, nástup možný ihned
KONTAKT: e-mailem