Pracovní místo ( IT Analytik podpory koncových uživatelů (IT End user support Analyst) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt e-mailem.
Plynná komunikace v anglickém jazyce, písemně i ústně.
Popis práce:
Hlavní kontakt pro řešení technickým problémů.
Údržba a podpora firemních IT přístrojů (notebook, stolní počítače, tablety a další síťová zařízení).
Komunikace s dodavateli a podnikovými interními odděleními.
Analýza a odstraňování hardwarových, softwarových a síťových problémů.
Požadavky
2 a více let zkušeností s podporou IT.
Schopnost jasné a účinné písemné i ústní komunikace.
Zkušenosti srozumitelným a komplexním způsobem vysvětlit složitě technologické koncepty jak odborníkům v IT tak koncovým uživatelům.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.