Pracovní místo ( Asistent(ka) advokátní kanceláře ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Ostrava
1. kontakt: průvodní dopis a strukturovaný životopis zasílejte výhradně na obě emailové adresy: - sramkova@poncza-sramek.cz a zemanova@poncza-sramek.cz
JUDr. Alfréd Šrámek, advokát Advokátní kancelář PONCZA l ŠRÁMEK, se sídlem v centru Ostravy hledá do svého teamu: a s i s t e n t k u / a s i s t e n t a advokátní kanceláře
NÁPLŇ PRÁCE :
- komunikace s klienty;
- komunikace s úřady, soudy a jinými státními institucemi;
- správa korespondenční agendy advokátní kanceláře;
- správa administrativní agendy advokátní kanceláře;
- administrativní support právníkům advokátní kanceláře;
- péče o klienty a návštěvy advokátní kanceláře.
POŽADOVANÉ SCHOPNOSTI A DOVEDNOSTI :
- zkušenost s prací v administrativě;
- samostatnost, důslednost a pečlivost, přesnost;
- vysoké pracovní nasazení a flexibilitu;
- profesionální vystupování a vynikající komunikační schopnosti;
- organizační schopnosti a schopnost týmové spolupráce;
- proaktivní přístup;
- znalost MS Office;
- komunikační znalost anglického jazyka (znalost polského jazyka výhodou);
- řidičské oprávnění;
CO NABÍZÍME :
- finanční ohodnocení odpovídající schopnostem a výsledkům (18 000 Kč až 25 000 Kč);
- příjemné zázemí úspěšné a neustále se rozvíjející kanceláře;
- odborně různorodou práci;
- perspektiva dlouhodobé spolupráce a možnost osobního růstu;
- nástup březen 2020;