Pracovní místo ( Asistent/Asistentka pro manažera obchodního týmu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce Pardubice.
Hledáme vhodného kandidáta, pro obsazení volného pracovní místa na pobočky banky v Pardubicích. PRÁCE - jedná se o obchodně administrativní pozici, zpracovávání nabídek, příprava podkladů, administrativa, komunikace s klienty, time management, atd.
POŽADUJEME - minimálně středoškolské vzdělání, skvělé komunikační schopnosti, příjemné vystupování, aktivní přístup, pokročilá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Power Point) spolehlivost, zodpovědnost, ŘP sk. B.
NABÍZÍME - zázemí stabilní společnosti, zaměstnanecké benefity, zaškolení, profesní růst, prostor pro uplatnění vlastních nápadů
VÝHODY - atraktivní zaměstnanecké výhody, firemní benefity
Místo je vhodné pro absolventy.
První kontakt telefonicky nebo e-mailem.