referent/ka v odboru Hospodářsko správním, odd. Hospodářské správy II

  • Brno

Pracovní místo ( referent/ka v odboru Hospodářsko správním, odd. Hospodářské správy II ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadované dovednosti
- výborná uživatelská znalost práce na PC
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti.
- adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
Požadované dovednosti
- výborná uživatelská znalost práce na PC
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti.
- adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
čistý výpis z rejstříku trestů doložený při nástupu
- splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona 201/2002 Sb.
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
Poznámka k volnému místu: (náplň práce, popis pozice).
Komplexní zajišťování spisové služby na ÚP a předarchivní péče o písemnosti. Zajišťování chodu podatelny výpravny pro Územní pracoviště Brno v souladu se Spisovým řádem Úřadu, předávání spisů k archivaci a skartačnímu řízení.
Strukturovaný životopis s podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 26. 1. 2020
na emailovou adresu:
radomira.ondraskova@uzsvm.cz
V případě, že nebudete vyrozuměni do 30 dnů od data ukončení přijímání přihlášek od uchazečů, nepostupujete do dalšího kola výběrového řízení.
Upozornění:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, dův

Vložit inzerát