administrativní pracovník/ce služebny městské policie

  • Bystřice pod Hostýnem

Pracovní místo ( administrativní pracovník/ce služebny městské policie ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracoviště Bystřice pod Hostýnem
- Náplň práce: v nepřetržitém provozu zajišťuje provoz služebny městské policie, monitoruje pomocí kamerového dohlížecího systému sledovaná místa, zajišťuje předávání informací kompetentním složkám, obsluhuje pult centrální ochrany, vydává klíče od objektů.
- základní vzdělání, uživatelská znalost práce na PC, zkušenosti s administrativou, znalost města Bystřice pod Hostýnem a místních částí, zdravotní způsobilost pro práci v noci
- Výhody, ke kterým může být přihlédnuto: praxe na obdobné pozici
- Předpokládaný nástup: únor 2020, Doba trvání pracovního poměru: určitá – zástup za zaměstnankyni na mateřské a rodičovské dovolené
- 5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, příspěvek na penzijní připojištění

- Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené „Výběrové řízení – pracovník služebny MP“ na podatelně Městského úřadu nebo zašle na adresu: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, případně do datové schránky města se zaručeným elektronickým podpisem, a to nejpozději do 29.01.2020 (včetně).
Přihláška musí obsahovat jméno a příjmení uchazeče, telefonický nebo e-mailový kontakt na uchazeče, jeho datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, prohlášení o tom, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení, datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč připojí životopis.

Vložit inzerát