Pracovní místo ( Administrativní pracovník/pracovnice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: gen. Píky č.p. 319/14, Olomouc.
První kontakt je možný POUZE emailem.
Požadavky:
- řidičský průkaz. sk. B
- znalosti práce na PC
- min. SŠ vzdělání (ekonomické vzdělání výhodou, nikoliv však podmínkou)
- nutný kladný vztah k administrativní práci a k práci na PC
Hlavním předpokladem jsou výborné vyjadřovací schopnosti, příjemné vystupování (budete reprezentovat společnost u zákazníků, kteří s Vámi budou komunikovat). Nejběžnější forma komunikace bude s klienty po telefonu - zkušenosti z call centra, nebo jiné pozice, můžou být výhodou.
Práce je v nekuřáckém prostředí.
Výhody této pozice:
- práce v hezkém prostředí
- dostatek času na zaučení
- nejedná se o prodejní pozici (nikomu nebude nic nabízet ani vnucovat)
- další benefity a finanční bonusy v závislosti na odvedené práci
- pracovní doba 8:00 - 14:30 hod.
- zkrácený pracovní úvazek
- vhodné i pro absolventy
Pracovní pozice: Zpracování administrativní agendy, příprava faktur a účetních dokladů, kontrola účetních dokladů, jednání s klienty, jednání s úřady, objednávání a evidence kancelářských i jiných potřeb, řízení motorového vozidla, péče o návštěvy, evidence firemní korespondence, kopírování, tisk, vyřizování emailů.
O společnosti: Jsme několik menších společností, jejíž hlavním oborem činnosti jsou ICT služby.
Víme, jak navrhnout a vybudovat systémy, které fungují a přinášejí úspory. Nabízíme široké spektrum IT služeb. Servisní podporu veškerých námi dodaných produktů a řešení. Dále pak konzultační služby, projektové řízení při dodávce ICT technologií, analýzu a návrh software řešení na zakázku a v ne