administrátor/ka, prodejce produktů

  • Brno

Pracovní místo ( administrátor/ka, prodejce produktů ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem
Náplň práce:
- Administrativa - práce na PC převážně se systémem Pohoda (přijímání a zpracování objednávek klientů, fakturace), NUTNÁ ZNALOST POHODY
- prodej, nabídka našich produktů - akvizice nových klientů, grafická a textová tvorba nabídek pro velké odběratele (distribuční nabídky) a další obchodní činnost
- tvorba prezentací nových produktů a akčního zboží a s tím související podpora prodeje
- péče o stávající klientské sítě
Požadujeme:
- velmi dobrá znalost Microsoft Word a Excel (význam netištěných znaků, vzorce, tabulky)
- znalost software Pohoda alespoň na uživatelské úrovni - bude dále rozvíjena
- znalost azbuky výhodou, anglický jazyk na komunikační úrovni výhodou
- bystré a samostatné uvažování, komunikativnost, pečlivost
- psaní všemi deseti
Nabízíme:
- firemní benefity, stravenky, příspěvky na dovolenou, masáže, kulturu, nejrůznější kurzy.
- 8,5 hod pracovní doba/den, případné přesčasy propláceny

Vložit inzerát